artykuł nr 1

Misja i Polityka Jakości

MISJA

„Dla dobra naszych pacjentów,
kierując się nadzieją i miłością dajemy 
swoje serce, wiedzę i doświadczenie.
 Przynosimy ulgę w cierpieniu i radość 
z powrotu do zdrowia”.

 

POLITYKA JAKOŚCI

Najważniejszym celem działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Łukowie w zakresie realizowanej Polityki Jakości jest stałe podnoszenie standardów świadczonych usług. Działania te ukierunkowane są na potrzeby, oczekiwania, a także zwiększenie zaufania i zadowolenia pacjentów.

 

Wyżej wymieniony cel realizowany jest poprzez:

  • zapewnienie fachowej, rzetelnej i wysokiej jakości opieki medycznej nad pacjentem,
  • zwiększanie zakresu świadczonych usług,
  • poprawę dostępności do świadczeń zdrowotnych,
  • promocję zdrowia oraz szerzenie wiedzy o zdrowiu w ramach szeroko pojętej działalności z zakresu profilaktyki zdrowotnej,
  • monitorowanie zadowolenia pacjentów poprzez systematyczne badanie poziomu ich satysfakcji
    w odniesieniu do jakości oferowanych usług,
  • stałe rozpoznawanie potrzeb zdrowotnych i problemów pacjentów,
  • troskę o bezpieczeństwo i komfort pacjenta oraz poszanowanie jego praw i godności osobistej,
  • udoskonalanie organizacji pracy oraz metod zarządzania,
  • pozyskiwanie personelu o wysokich kwalifikacjach oraz dbanie o jego stały rozwój i doskonalenie umiejętności zawodowych,
  • poszukiwanie dodatkowych źródeł finansowania, pochodzących z programów strukturalnych,
  • modernizację posiadanej infrastruktury oraz informatyzację, 
  • korzystanie ze sprawdzonych dostawców i wykonawców, zapewniających nowoczesne rozwiązania techniczne i wysoką jakość dostarczanych materiałów, produktów i usług,
  • nadzorowanie realizacji usług zlecanych firmom zewnętrznym,
  • dbałość o wyposażenie Zakładu w nowoczesną, wysokiej klasy aparaturę medyczną,
  • aktywne włączanie się wszystkich pracowników do prac nad utrzymaniem i doskonaleniem Systemu Zarządzania Jakością, poprzez wypracowanie bezpiecznych i efektywnych procedur postępowania gwarantujących wysoki poziom świadczonych usług.

 

Wszystkich pracowników zobowiązuję do realizacji Polityki Jakości w zakresie ich stanowisk pracy, jak również do wykazywania inicjatywy w zakresie doskonalenia procesów i usług medycznych.

 

Łuków dn. 28 stycznia 2020 r.